torsdag den 14. juli 2011

Kage op og kage ned og kage i min mave

Jeg elsker at lave kager - desværre bliver det bare til alt for lidt. Når jeg en gang bliver stor vil jeg have et hus med plads til kageværksted. Det må på ønskelisten til jul: Kære julemand. Jeg har været artig HELE året, og ønsker mig derfor:

  • Et kageværksted
  • En masse tyller til at lave flotte mønstre med
  • En fondantmaskine (Hvis der fandes sådan en - det må være min challenge til Santa him self)
  • Et lagkagefad ala dette
Eller dette
  • Og en masse masse fritid til at lave alle de lækre kager.
Skal i se mine beskedne kager jeg har lavet? Måske ikke verdens mest fancy, men er nu egentligt ret stolt over dem
 Til Tullepigens 1 års fødselsdag
 Til manden der har alt, min Far! En god bog til sommerhyggen med tobleronecreme og friske bær
Min første kage - Til mandens fødselsdag
 Årets sommerkage no. 1! Denne er fra skt. Hans aften, hvor den blev spist med stor nydelse af os og gæsterne
Disse muffins kan jeg desværre ikke selv tage æren for, det er min dejlige søster der var igang til min datters 1 års fødselsdag

Bum bum, det var lige lidt indlægs- og billedskideri her fra.
Take care
//Sille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar