fredag den 15. juli 2011

Happy Rainy Holiday

Sommerferie er der nogle der kalder de her måneder hen over sommeren. - Men ved nu ikke om jeg er helt enig i at definitionen af sommer er "kold og våd med et strejf af blæst". Jeg savner at ligge på stranden med en god bog, en ordenligt spandfuld vandmelon og en iskold Cola. Istedet bliver det til indendørs hygge ind imellem ansøgningsskriveriet. Jeg har forsøgt at fange hyggen på et par billeder, så jeg kan huske at jeg holdt ferie i 2011, hvis nu at mine kommende måneder kommer til at bestå af renderi imellem A-kassen og jobcenteret ( God, I hope not..)
Så here we go - enjoy
 Regnvåde røde hindbær i haven - en af sommerens lækreste delikatesser
 Øver på Guitar og drikker en lækker kop the - ahhh
 Le Piano bliver der også tid til - gerne sammen med Tullefisen som også elsker det.
Evig hoptimist - skønne små humørspredere 

Weekenden står for døren - og glæder mig til at tilbringe den med min lille familie. Håber på at det klarer op så vi kan komme ud og lege og plukke lækre (tørre) hindbær.

Have a nice weekend folks
//Sille

1 kommentar: